שירות לקוחות

יש לך שאלה? אנחנו תמיד כאן לסייע! שלחי ווטסאפ ל- 054-6030060 או מייל ל- hello.elyafashion@gmail.com

מידע שימושי

 
איך אוכל להחזיר או להחליף פריט?
 

זה בעצם נורא פשוט! בתוך 14 יום מקבלת המוצר, פני אלינו בווטסאפ או במייל המופרטים מעלה ועדכני אותנו אם את רוצה להחזיר את המוצר או להחליפו.

את יכולה להקפיץ אותם  אלינו לסטודיו בקדימה או לשלוח בדואר רשום תוך 14 ימים מיום קבלת המשלוח, לכתובת  החצבים 32 קדימה, תא דואר 14621, לידי מאיר אהרוני / ELYA. צייני את השם והטלפון על גבי החבילה.

אנחנו נזכה אותך עבור הפריטים המוחזרים תוך 14 ימי עסקים מרגע החזרת המוצר אלינו, בקיזוז עלויות משלוח ע"ס 29 ש"ח ותוספת של 9.90 ש״ח דמי ביטול עסקה במידה וביצעת את העסקה בכרטיס אשראי. עלויות משלוח יוחזרו רק אם נמצא פגם במוצר שנשלח אליך.

שימי לב פריטים בסוף עונה לא ניתן להחליף.

במידה ותרצי להחליף את המוצר, צייני את הפריט שאליו תרצי להחליף ועדכני אותנו במייל או בווטאפ על מנת שנשמור לך את המידה שלך, שימי לב שבמקרה של החזרה בדואר תחול עליך עלות משלוח ובנוסף, במקרה בו אנו נשלח אלייך חבילה מחדש עם הפריטים שבחרת, תתבקשי לשלם את עלות המשלוח אלייך.

אנא ודאי שלא נעשה שימוש במוצר, שמחוברת אליו התווית, שהוא נמצא באריזה המקורית ושמצורפת אליו הקבלה. זה חשוב לנו ♥♥.

מהן אפשרויות המשלוח?

משלוח באמצעות שליח - חברת השליחויות תיצור עמך קשר לתיאום יום לפני הוצאת השליח. במידה ולא יתאפשר לך להיות בכתובת שסיפקת בעת הגעת השליח, לא נורא. השליח ישאיר את החבילה בסמוך למפתן הדלת בתיאום איתך.

משלוח בדואר רשום - עם הוצאת המשלוח לדואר, ישלח אליך מייל עם מספר למעקב אחר החבילה שנשלחה. באמצעות המספר תוכלי לעקוב אחר החבילה באתר רשות הדואר.

בכל בעיה אנא אל תהססי וצרי עמנו קשר בווטסאפ או במייל המופרטים מעלה.

איך אוכל לעקוב אחר ההזמנה שלי?

לאחר ביצוע הקנייה יישלח אליכך אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה בתוך 5 ימי עסקים מסיום ביצוע עסקת הקנייה באתר.

איך אוכל ליצור קשר עם השליחים שלכם?

שלחי ווטסאפ או התקשרי ל 054-6030060 וצייני כי את מתקשרת בנושא משלוח.

ELYA

הישארי מחוברת

  • Grey Instagram Icon
  • Grey Facebook Icon

© ELYA Fashion - just beautiful